PRAVO NA REKLAMACIJU PROIZVODA

             Pri kupovini proizvoda na našem sajtu, ispod svakog proizvoda se nalaze osnovna obeležja proizvoda, koja uključuju informacije o zemlji porekla proizvoda, o materijalima od kojih je napravljen, svojstvima, kao i mogućim načinima korišćenja proizvoda. Budući da se radi o online prodaji, i da kupac pre kupovine ne može videti proizvod uživo, pored obaveznog deklarisanja proizvoda, sve ovo je u cilju pružanja neophodnih informacija kupcu o proizvodu, pre nego što se odluči na kupovinu, odnosno pre nego što naruči proizvod i dobije ga na kućnu adresu.

                  Roba koju ste naručili, odnosno kupili preko naše internet prodavnice u slučaju nesaobraznosti  podleže pravu na reklamaciju 24 meseci od datuma kupovine.

                  NAPOMENA: Budući da je napravljena od prirodne ovčije kože, a ne od veštačkih materijala, obuća je predvidjena za nošenje po suvom i hladnom vremenu.

                 Shodno tome, reklamacije se ne prihvataju u slučajevima da je obuća nošena po vodi, odnosno po kiši ili mokrom snegu, a takođe i ako je obuća kompletno prana ili ekstremno pohabana i naravno ako o njoj nije vodjena odgovarajuća briga.

                

POSTUPAK PRI PODNOŠENJU REKLAMACIJE:

                  Ukoliko na kupljenom proizvodu dodje do nesaobraznosti u smislu odredbi Zakona o zaštiti potrošača, u vezi sa svojstvima i namenom proizvoda, molimo Vas da nas najpre obavestite putem kontakt forme na našem sajtu ili pozivom na broj telefona koji imate na računu za kupljeni proizvod. Nakon toga sa sajta preuzmite i popunite obrazac zahteva za reklamaciju, a potom ga zajedno sa robom i kopijom računa kupljenog proizvoda pošaljite na našu poštansku adresu. Obrazac možete preuzeti ovde. Poštansku adresu na koju ćete poslati proizvod zajedno sa kopijom računa i zahtevom za reklamaciju, ćemo Vam dostaviti u povratnom e mailu, nakon Vašeg obaveštenja o nameri reklamacije proizvoda, a takodje je možete naći i na računu za kupljeni proizvod.

              Nakon dobijanja vašeg obaveštenja, odnosno i kasnije popunjenog zahteva za reklamacijom zajedno sa proizvodom, mi ćemo Vas u zakonskom roku od 8 dana obavestiti o rezultatima reklamacije, a nakon toga u zakonskom roku od 14 dana postupiti po donetom rešenju na reklamaciju. Ukoliko komisija utvrdi da je bilo osnova za reklamacijom, i da je moguća eventualna popravka proizvoda, proizvod će biti popravljen, a ukoliko ne, biće Vam ponudjena zamena proizvoda za drugi, ili povraćaj novca, a ukoliko se utvrdi da razlog reklamacije nema veze sa saobraznošću proizvoda, odnosno da se prema robi niste odnosili u skladu sa njenim svojstvima i namenom, te da je reklamacija bila neosnovana, reklamacija će Vam biti odbijena a roba vraćena nazad.