U SLUČAJU ZAMENE PROIZVODA PROCEDURA JE SLEDEĆA:

 

1. Najpre nas obavestite da želite da zamenite kupljeni proizvod za drugi, ili za veći ili manji broj, slanjem obaveštenja na e mail adresu australia@ptt.rs, slanjem obaveštenja putem kontakt forme na našem sajtu, ili putem telefona na broj sa kog smo Vas pozvali da Vam potvrdimo porudžbenicu.

2. Nakon toga, dostavićete nam robu,  i to na našu poštansku adresu koju ćemo vam dostaviti u povratnom e mailu, ili u kontaktu sa vama.

3. Paket sa robom za povraćaj možete jednostavno upakovati tako što ćete kutiju sa robom staviti u neku veću kesu, a potom kesu zalepiti samolepljivom trakom da se ne bi otvarala prilikom transporta kurirske službe.

4. Naša preporuka je da robu šaljete putem iste kurirske službe preko koje ste je i dobili, a to je Post Expres, zbog pouzdanosti isporuke. Telefon kontakt centra za zakazivanje kurira je: 0113607607. Troškovi slanja robe idu na Vaš teret.

5. Na žalost odustajanje od kupovine i povraćaj robe, a samim tim i novca za kupljeni proizvod nije moguće.

 

Naravno, u slučaju zamene robe, potrebno je da proizvod niste ni koristili, tj. da je u stanju kakvom smo Vam i poslali, odnosno kao nov artikal, i da ga niste oštetili.
NAPOMENA: Ukoliko ste proizvod koristili ili oštetili, odnosno ako nije u stanju kakvom smo Vam poslali kao nov artikal, ne možemo Vam izvršiti zamenu proizvoda za drugi, ili zamenu za veći ili manji broj.