PRAVO NA REKLAMACIJU PROIZVODA

             Pri kupovini proizvoda na našem sajtu, ispod svakog proizvoda se nalaze osnovna obeležja proizvoda, koja uključuju informacije o zemlji porekla proizvoda, o materijalima od kojih je napravljen, svojstvima, kao i mogućim načinima korišćenja proizvoda. Budući da se radi o online prodaji, i da kupac pre kupovine ne može videti proizvod uživo, pored obaveznog deklarisanja proizvoda, sve ovo je u cilju pružanja neophodnih informacija kupcu o proizvodu, pre nego što se odluči na kupovinu, odnosno pre nego što naruči proizvod i dobije ga na kućnu adresu.

                  Roba koju ste naručili, odnosno kupili preko naše internet prodavnice u slučaju nesaobraznosti  podleže pravu na reklamaciju 24 meseci od datuma kupovine.

                  NAPOMENA: Budući da je napravljena od prirodne ovčije kože, a ne od veštačkih materijala, obuća je predvidjena za nošenje po suvom i hladnom vremenu.

                 Shodno tome, reklamacije se ne prihvataju u slučajevima da je obuća nošena po vodi, odnosno po kiši ili mokrom snegu, a takođe i ako je obuća kompletno prana ili ekstremno pohabana i naravno ako o njoj nije vodjena odgovarajuća briga.

                

POSTUPAK PRI PODNOŠENJU REKLAMACIJE:

                  Ukoliko na kupljenom proizvodu dodje do nesaobraznosti u smislu odredbi Zakona o zaštiti potrošača, u vezi sa svojstvima i namenom proizvoda, molimo Vas da nas najpre obavestite slanjem obaveštenja na e mail adresu australia@ptt.rs ili pozivom na broj telefona koji imate na računu za kupljeni proizvod. Nakon toga sa sajta preuzmite i popunite obrazac zahteva za reklamaciju, a potom ga zajedno sa robom i kopijom računa kupljenog proizvoda pošaljite na našu poštansku adresu. Obrazac možete preuzeti ovde. Poštansku adresu na koju ćete poslati proizvod zajedno sa kopijom računa i zahtevom za reklamaciju, ćemo Vam dostaviti u povratnom e mailu, nakon Vašeg obaveštenja o nameri reklamacije proizvoda, a takodje je možete naći i na računu za kupljeni proizvod.

               Nakon dobijanja vašeg obaveštenja, odnosno i kasnije popunjenog zahteva za reklamacijom zajedno sa proizvodom, mi ćemo Vas u zakonskom roku od 8 dana obavestiti o rezultatima reklamacije, a nakon toga u zakonskom roku od 14 dana postupiti po donetom rešenju na reklamaciju. Ukoliko komisija utvrdi da je bilo osnova za reklamacijom, i da je moguća eventualna popravka proizvoda, proizvod će biti popravljen, a ukoliko ne, biće Vam ponudjena zamena proizvoda za drugi, ili povraćaj novca, a ukoliko se utvrdi da razlog reklamacije nema veze sa saobraznošću proizvoda, odnosno da se prema robi niste odnosili u skladu sa njenim svojstvima i namenom, te da je reklamacija bila neosnovana, reklamacija će Vam biti odbijena a roba vraćena nazad.