POVRAĆAJ ROBE ILI ZAMENA NA OSNOVU GARANTNOG ROKA

                                      Originalne UGG AUSTRALIA čizme podležu garanciji od 24 meseci vremenskog perioda od datuma kupovine.

                                     NAPOMENA: Budući da su napravljene od prirodne dvostrane ovčije kože, odnosno vune, predviđene su za nošenje po suvom vremenu. Uslovi i prihvatanje reklamacije zavisiće i od vašeg tretiranja obuće. Reklamacije neće biti prihvatane u slučajevima da ste obuću nosili po vodi, odnosno po kiši, mokrom snegu i slično, a takođe i ako ste obuću prali ili ekstremno pohabali i naravno ako o njoj niste vodili odgovarajuću brigu.

                

POSTUPAK PRI PODNOŠENJU REKLAMACIJE:

1. Najpre, prilikom preuzimanja pošiljke molimo Vas da u prisustvu kurira proverite svoj paket. Ukoliko na njemu ima vidljivih oštećenja (pocepani delovi i ugnječenje) paket ne bi trebalo da preuzmete. U ovom slučaju molimo Vas da nas kontaktirate putem e-mail sa svojim podacima (ime, prezime, telefon) na adresu australia@ptt.rs i navedete razlog zbog koga ste odbili da preuzmete paket. U najkraćem mogućem roku obavestićemo Vas o daljem postupanju.

2. Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja kutije ustanovili da isporučena roba ne odgovara naručenoj ili podaci na računu nisu odgovarajući, molimo Vas da nas, najkasnije u roku od 24 h od trenutka prijema pošiljke, kontaktirate slanjem e mail-a sa svojim podacima (ime, prezime, telefon) na adresu australia@ptt.rs i opišete kakav problem imate. U najkraćem mogućem roku obavestićemo Vas o daljem postupanju.

3. Ukoliko se na kupljenom proizvodu pojave neusaglašenosti u smislu odredbi Zakona o zaštiti potrošača, molimo Vas da postupite tako što ćete popuniti obrazac Zahteva za reklamaciju (preuzmite), da ga nakon toga skenirate i pošaljete na e-mail adresu australia@ptt.rs. Nakon toga mi ćemo Vas kontaktirati putem e mail-a i obavestiti o daljim koracima.