PRAVO NA REKLAMACIJU PROIZVODA

             Pri kupovini proizvoda na našem sajtu, ispod svakog proizvoda se nalaze osnovna obeležja proizvoda (deklaracija), koja uključuje informacije o zemlji porekla proizvoda, o materijalima od kojih je napravljen, svojstvima proizvoda, kao i mogućim načinima korišćenja proizvoda. Budući da se radi o online prodaji, i da kupac pre kupovine ne može videti proizvod uživo, pored obavezne deklaracije proizvoda, sve ovo ima za svrhu pružanja neophodnih informacija kupcu o proizvodu, pre nego što se odluči na kupovinu, odnosno pre nego što naruči proizvod i dobije ga na kućnu adresu.

                  Roba koju ste naručili, odnosno kupili preko naše internet prodavnice u slučaju nesaobraznosti  podleže pravu na reklamaciju 24 meseci od datuma kupovine.

               NAPOMENA: Budući da je napravljena od prirodne ovčije kože, a ne od veštačkih materijala, obuća je predvidjena za nošenje po suvom i hladnom vremenu. Shodno tome, reklamacije se ne prihvataju u slučajevima da je obuća nošena po vodi, odnosno po kiši ili mokrom snegu, a takođe i ako je obuća prana ili ekstremno pohabana i naravno ako o njoj nije vodjena odgovarajuća briga.

                Za čišćenje i održavanje obuće koristi se samo kruta četka, krpa i hladna voda, bez korišćenja nekog deterdženta, i uz sušenje na sobnoj temperaturi, odnosno bez izlaganja spoljnoj svetlosti i suncu, kao i bez izlaganja vrućem vazduhu (fen) ili nekom grejnom telu.

                

POSTUPAK PRI PODNOŠENJU REKLAMACIJE:

                  Ukoliko na kupljenom proizvodu dodje do nesaobraznosti u smislu odredbi Zakona o zaštiti potrošača, u vezi svojstava i namene proizvoda, molimo Vas da nas najpre obavestite slanjem obaveštenja na e mail adresu australia@ptt.rs, a da nakon toga postupite tako što ćete sa sajta preuzeti i popuniti obrazac Zahteva za reklamaciju (preuzmite), da ga potom  skenirate i pošaljete na e-mail adresu australia@ptt.rs, da bi pre nego što pošaljete nama popunjen zahtev sa proizvodom, u napomeni o problemu ustanovili o čemu se radi. Poštansku adresu na koju ćete poslati Zahtev za reklamaciju zajedno sa proizvodom, ćemo Vam dostaviti u povratnom e mailu, nakon Vašeg obaveštenja o nameri reklamacije proizvoda.

               Nakon dobijanja vašeg obaveštenja, odnosno i kasnije popunjenog zahteva za reklamacijom zajedno sa proizvodom, mi ćemo Vas u zakonskom roku od 8 dana obavestiti o rezultatima reklamacije, a nakon toga u zakonskom roku od 14 dana postupiti po donetom rešenju na reklamaciju. Ukoliko komisija utvrdi da je bilo osnova za reklamacijom, i da je moguća eventualna popravka proizvoda, proizvod će biti popravljen, a ukoliko ne, biće Vam ponudjena zamena proizvoda za drugi, ili povraćaj novca kupljenog proizvoda, a ukoliko komisija utvrdi da razlog reklamacije nema veze sa saobraznošću proizvoda, odnosno da se prema robi niste odnosili u skladu sa njenim svojstvima i namenom, te da je reklamacija bila neosnovana, reklamacija će Vam biti odbijena a roba vraćena nazad.