ROK ISPORUKE

                Nakon što ste izvršili porudžbinu, dobicete e-mail potvrdu o prijemu porudžbenice sa naše  strane.

              Roba koju ste naručili predhodni dan biće vam isporučena sa sigurnošću sutradan do 19 h (za kupce koji se nalaze na poslu do kasnih popodnevnih sati, vreme isporuke je produženo sve do 19 h). Ako niste u mogućnosti da taj dan primite paket, kurirska služba će pokušati da vam uruči i sutradan. U slučajevima da ste robu naručili preko vikenda biće vam uručena u utorak, budući da kurirska služba ne preuzima pakete tokom vikenda. Isporuku vršimo preko kurirske službe Royal.

 PREUZIMANJE POŠILJKE

Kuriri pošiljke donose na adresu za isporuku u periodu od 8-19 h. Molimo Vas da u tom periodu obezbedite da na adresi bude osoba koja može preuzeti pošiljku.

               Prilikom preuzimanja pošiljke molimo Vas da u prisustvu kurira proverite svoj paket. Ukoliko na njemu ima vidljivih oštećenja (pocepani delovi i ugnječenje) paket ne bi trebalo da preuzmete. U ovom slučaju molimo Vas da nas kontaktirate putem e-mail sa svojim podacima (ime, prezime, telefon) na adresu australia@ptt.rs i navedete razlog zbog koga ste odbili da preuzmete paket. U najkraćem mogućem roku obavestićemo Vas o daljem postupanju.

             Ukoliko je pošiljka bez oštećenja slobodno preuzmite pošiljku i potpišite kuriru adresnicu. U većini slučajeva tretman kurirske službe sa kojom sarađujemo je korektan tako da do sada nismo imali primedbi na isporučenu robu. Kutije u kojima je roba upakovana i u kojima se isporučuje su adekvatne čvrstine tako da ne bi trebalo da dodje do nekakvih oštećenja.

              U slučajevima da ste primili pošiljku i nakon otvaranja kutije ustanovili da isporučena roba ne odgovara naručenoj ili podaci na računu nisu odgovarajući, molimo Vas da nas, najkasnije u roku od 24 h od trenutka prijema pošiljke, kontaktirate slanjem e mail-a sa svojim podacima (ime, prezime, telefon) na adresu australia@ptt.rs i opišete kakav problem imate. U najkraćem mogućem roku obavestićemo Vas o daljem postupanju.

              Kurir pokušava svaku pošiljku da uruči u dva navrata. Uobičajena praksa je da ukoliko Vas kurir ne pronađe na adresi, da Vas pozove na telefon koji ste ostavili prilikom kreiranja narudžbenice i ugovori novi termin isporuke. Period isporučivanja pošiljke je obično 2 dana, tj. ukoliko Vas kurir ne pronađe prvi dan na adresi ili ukoliko niste iz nekog razloga u mogućnosti da primite porudžbinu prvi dan, kurir će pokušati da Vam uruči pošiljku i sutradan, tj. drugi dan. Ukoliko Vas i tada ne pronađe na adresi, pošiljka će se vratiti nama. Po prijemu pošiljke, kontaktiraćemo Vas kako bi ustanovili razlog neuručenja i dogovoriti se o eventualnom ponovnom slanju.

CENA ISPORUKE

  Cena isporuke proizvoda je BESPLATNA, odnosno troškovi dostave idu na teret naše kompanije.

              Ukoliko bi došlo do zamene obuće za veći ili manji broj, tj. eventualnog ponovnog slanja Vi biste morali onda da snosite troškove slanja a oni iznose 288,oo din, a takodje ukoliko bi došlo do eventualnog odustajanja od kupovine i zahteva za povraćajem sredstava, na šta imate pravo u skladu sa odredbama Zakona o zaštiti potrošača (14 dana od dana kupovine), iznos vraćenih sredstava bio bi umanjen za troškove slanja pri prvom slanju robe a koji su išli na teret naše kompanije i koji iznose 390,oo din.